Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Δραματοποίηση

ΟΔΥΣΣΕΙΑ 

Αν μας έλεγαν ότι πηγαίνοντας στο Γυμνάσιο θα γινόμασταν και ποιητές, δεν θα το πιστεύαμε. Να, όμως, που προσπαθήσαμε και τα καταφέραμε!

Ενθουσιαστήκαμε με την ιδέα της καθηγήτριάς μας, Γεωργίας Αλειφέρη, να παρουσιάσουμε στην τάξη τα χαρακτηριστικά των ραψωδών με ποιητικό και ρυθμικό τρόπο. Στο σχετικό μάθημα από την εισαγωγή της Οδύσσειας μας έντυσε ραψωδούς, μας έδωσε και ένα ραβδί και… ορίστε το έργο μας!
Αλλά πραγματικά άλλο να το διαβάζετε και άλλο να το ακούτε και να το βλέπετε!


Είμαι ραψωδός και ταξιδεύω
Από γιορτή σε γιορτή περιοδεύω
Μόλις πιάνω το ραβδί
απαγγέλνω στην στιγμή
[Σοφία-Αριάδνη Κόκκωνα]


Είμαι Ραψωδός και όχι Αοιδός
Λέω ρυθμικά λόγια ποιητικά
Δεν τα λέω εγώ μα «ράβω» αλλουνών
Κρατώντας το ραβδί θεού επιταγή
Ταξιδεύω με μανία μέσα σε σωματεία
Συμμετέχω σε γιορτές τρανές κι ελληνικές
Και κερδίζω στους αγώνες για να μείνω στους αιώνες.
[Ευγενία Πιτσάκη]



ΠΑΜΕ (σε Rap Music 2017)
Είμαι ραψωδός και δεν είμαι αοιδός
Με το ραβδί παρέα ταξιδεύω συνεχώς
Πάω σε γιορτές κι απαγγέλλω δυνατά
Κι όσοι με ακούνε με πληρώνουνε καλά
Ευτυχώς δεν είμαι αοιδός και δεν πάω σε
παλάτια να τραγουδάω πώς και πώς
Ευτυχώς που είμαι ραψωδός
Και σε αγώνες πάω και νικάω σαν να είμαι θεός
Τι κρίμα που η γυναίκα που ενέπνευσε είναι θεός
Και έχω εγώ μυαλό που με κάνει καλό
Και 15.000 στίχους λέω στο λεπτό
Και άλλη μία φορά ο Όμηρος ήταν ραψωδός κι όχι αοιδός
Κι έγραψε κάτι που στην Ιστορία του
λαού μας θα είναι για πάντα γνωστό
Και πάντα θα έχουμε ανταγωνισμό.
[Κωνσταντίνος Σταθαράς]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου