Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΑ ΠΡΩΙ

 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Χτες βράδυ είχα μια συζήτηση με τη μητέρα μου που είναι εκπαιδευτικός για του ποιου η εργασία είναι πιο δύσκολη και κουραστική. Το πρωί ξύπνησα και ήμουν μεταμορφωμένος σε ένα ενήλικο άντρα. Όταν επεξεργάστηκα τα χαρακτηριστικά μου κατάλαβα πως είχα μεταμορφωθεί στον καθηγητή των μαθηματικών.

Από ένστικτο και μόνο ξεκίνησα να προχωράω προς το σχολείο. Όταν έφτασα στο σχολείο το αίσθημα μέσα μου ήταν πολύ παράξενο. Ένιωσα να έχω εξουσία πάνω στους φίλους μου το οποίο μου έδινε το αίσθημα ότι είμαι ισχυρός, αλλά ταυτόχρονα  ένοιωθα ένα κενό μέσα μου καθώς ήθελα να πάω να συζητήσω με τα υπόλοιπα παιδιά, αλλά ήξερα ότι δεν μπορούσα επειδή δεν θα με εμπιστεύονταν ούτε θα ήθελα να ακούσω τις συζητήσεις τους. Χτύπησε το κουδούνι και ξανά ενστικτωδώς προχώρησα προς την τάξη. Ενώ ανέβαινα τη σκάλα του σχολείου έγινε το πιο παράξενο πράγμα που είχα ζήσει, ένα παιδί ήρθε και με ρώτησε κάτι και μου απευθυνόταν με το σεις και το σας. Τελικά έφτασα στην τάξη και ξεκίνησα το μάθημα . Η υπόλοιπη μέρα συνέχισε με τον ίδιο τρόπο. Όταν έφτασα σπίτι μου στις δύο το μεσημέρι ένιωθα τελείως εξαντλημένος από το μάθημα  και νόμιζα ότι θα μπορούσα να ξεκουραστώ, όμως έπρεπε να διορθώσω τις εργασίες των μαθητών. 
Τελικά τελείωσα στις δέκα το βράδυ και είχα χάσει κάθε απόθεμα ενέργειας που είχα. Τότε κατάλαβα πόσο δύσκολη είναι η δουλειά της μητέρας μου και έκλεισα τα μάτια ελπίζοντας ότι όταν θα ξυπνούσα θα ήμουν ο παλιός μου εαυτός.

ΣΣ. Το κείμενο αυτό γράφτηκε στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Μικροί Λογοπλάστες», του 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας, που συντόνιζε η καθηγήτρια Θεοδώρα Μπατίλα.

1 σχόλιο: