Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Οι τέσσερις μαθητές του 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας που προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού μαθηματικών που οργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία αποτελούν την μεγαλύτερη σε αριθμό επιτυχία του σχολείου. Σε επίπεδο δε σχολείων της Γλυφάδας η επιτυχία αυτή κατατάσσει το 3ο Γυμνάσιο στην πρώτη θέση. 

Οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι οι: Γκάνεμ Χρήστος (Β’ τάξη), Ρηγόπουλος Παναγιώτης (Β’ τάξη), Δημητρέλου Αθανασία (Γ’ τάξη) και Καραβασίλης Βασίλης (Γ’ τάξη).
 Από τους μαθητές ζητήθηκε να αναφέρουν τις εντυπώσεις, τα κίνητρα και την εμπειρία τους αλλά και τις προσδοκίες τους από την συμμετοχή τους σε αυτόν τον διαγωνισμό!
Οι τέσσερις μαθητές το Σάββατο διαγωνίζονται στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού που θα διεξαχθεί στο κτίριο της Νομικής Σχολής. Η σχολική κοινότητα του 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας τους εύχεται, καλή επιτυχία!

 Η μαθήτρια Δημητρέλου Αθανασία δήλωσε:
Οι διαγωνισμοί που διοργανώνει η Μαθηματική Εταιρεία σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητοι από τα παιδιά που έχουν μια κλίση στα μαθηματικά. Τα παιδιά αυτά που παίρνουν μέρος σε τέτοιους διαγωνισμούς πηγαίνουν για να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους αλλά και τα περισσότερα από αυτά για να διακριθούν.
Για μένα είναι η δεύτερη φορά που παίρνω μέρος σε έναν τέτοιο διαγωνισμό. Η πρώτη φορά ήταν στην έκτη δημοτικού όπου εγώ και ένας άλλος συμμαθητής μου διακριθήκαμε. Η δεύτερη συμμετοχή μου οφείλεται στον καθηγητή των μαθηματικών μας τον κύριο Καραμέρο ο οποίος πίστεψε σε εμένα και με παρότρυνε να συμμετάσχω. Την ημέρα του διαγωνισμού πήγα χωρίς να έχω μεγάλες προσδοκίες και δεν είχα καθόλου άγχος. Πήγα απλά για την εμπειρία και με την ελπίδα ότι μπορούσα να καταφέρω κάτι. Για μια στιγμή σάστισα βλέποντας άλλα παιδιά να διαβάζουν γιατί εγώ δεν είχα προετοιμαστεί καθόλου! Πήγα απλά για την εμπειρία.
Μπήκα στην αίθουσα , μας δόθηκαν τα θέματα τα οποία μου φάνηκαν στην αρχή δύσκολα ειδικά το 3ο θέμα της γεωμετρίας αλλά προσπάθησα να λύσω όσα περισσότερα μπορούσα με τις γνώσεις που είχα. Δεν ήμουν ευχαριστημένη με την απόδοση μου και πίστευα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να  περάσω στην επόμενη φάση. Παρ' όλα αυτά ήμουν χαρούμενη που πήρα μέρος σε αυτό τον διαγωνισμό. Τώρα κοιτάω μπροστά στην δεύτερη φάση. Θα βάλω τα δυνατά μου και ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!

Ο μαθητής Παναγιώτης Ρηγόπουλος δήλωσε:
Στην αρχή της χρονιάς που ανακοινώθηκε από το σχολείο μου πως  ξεκινούν οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στον μαθηματικό διαγωνισμό ΄΄ΘΑΛΗΣ΄΄ και ότι όσα παιδιά επιθυμούν, μπορούν να λάβουν μέρος, σκέφτηκα  να δηλώσω συμμετοχή αφού τα μαθηματικά είναι ένα από τα μαθήματα που πάντα μου άρεσε και άρχισα να ψάχνω  για την ύλη, το διάβασμα ,τον χώρο διεξαγωγής, και γενικότερα το  περιβάλλον καθώς και το διαδικαστικό μέρος ενός επίσημου και σημαντικού διαγωνισμού . Αυτές οι σκέψεις με άγχωσαν λίγο όμως προσπάθησα να ηρεμήσω και να επικεντρωθώ στο διάβασμα .
Τελικά έφτασε η μέρα αυτή και πήγαν όλα πολύ καλύτερα απ’ όσο είχα φανταστεί.
Ο χώρος του σχολείου ήταν πολύ ωραίος ,διαπίστωσα ότι ήταν και άλλα παιδιά από το σχολείο μου που τα γνώριζα και έτσι χαλάρωσα. Όταν πλέον χωριστήκαμε  στις αίθουσες αλφαβητικά ,και μας έδωσαν τα θέματα ,το θετικό ήταν πως είχα μεγάλο χρονικό περιθώριο ,διάρκειας τριών ωρών, για  να σκεφτώ, να οργανώσω και τέλος  να λύσω τις ασκήσεις μου .
Τα κατάφερα, και θα προέτρεπα και τους συμμαθητές μου να λάβουν μέρος σε αντίστοιχους διαγωνισμούς  που πιστεύω μας δυναμώνουν και τονώνουν την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας.

Ο μαθητής Χρήστος Γκάνεμ δήλωσε:
Ήμουν πάρα πολύ ενθουσιασμένος όταν έμαθα ότι πέρασα στην επόμενη φάση. Είχα προετοιμαστεί αρκετά. Έλυνα τα θέματα από τους προηγούμενους διαγωνισμούς όλο το καλοκαίρι. Επέμεινα κυρίως στα θέματα της γεωμετρίας που με δυσκόλευαν. 
Μου άρεσε το περιβάλλον εξέτασης και ότι γράφαμε παιδιά από διαφορετικά σχολεία. Ο χρόνος ήταν αρκετός (τρεις ώρες) και γι΄ αυτό δεν είχα άγχος. 
Στις Χριστουγεννιάτικες διακοπές προετοιμαζόμουν για το δεύτερο στάδιο, «Ευκλείδης». Πιστεύω ότι θα είναι δυσκολότερο καθώς ο χρόνος προετοιμασίας είναι λιγοστός. Θερμά ευχαριστώ στον μαθηματικό μου κύριο Γλαβά και την καθηγήτρια των μαθηματικών της προηγούμενης τάξης κυρία Αρδαβάνη.

 Ο μαθητής Βασίλης Καραβασίλης δήλωσε:

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα μαθηματικά και είμαι αρκετά καλός στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να συμμετάσχω και την φετινή χρονιά στον διαγωνισμό.
Έφτασε λοιπόν η μέρα του διαγωνισμού. Δεν ήμουν καθόλου αγχωμένος, σε σύγκριση με τις εξετάσεις (του σχολείου, των αγγλικών ή του πιάνου). Πήγαινα για να το διασκεδάσω κυρίως, αλλά και να τα πάω όσο καλύτερα μπορούσα. Μόλις πήρα τα θέματα στα χέρια μου ξεκίνησα να λύνω την πρώτη αριθμητική παράσταση. Την έλυσα σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα για να κερδίσω χρόνο για τα επόμενα, πιο δύσκολα προβλήματα. Τα υπόλοιπα προβλήματα δεν κατάφερα  να τα λύσω ολόκληρα αλλά προχώρησα τη σκέψη μου σε ικανοποιητικό βαθμό και απάντησα σωστά σε κάποια από τα υποερωτήματα τους.
Η αλήθεια είναι πως δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος  και πολύ σίγουρος για ό,τι είχα γράψει στον διαγωνισμό αλλά ήμουν αισιόδοξος! Όταν έμαθα πως είχα προκριθεί ένιωσα πολύ χαρούμενος, αφού η συνέχεια στην δεύτερη φάση είναι μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και συναρπαστική εμπειρία.
 Ήταν μια φανταστική εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ! Τώρα πρέπει να επικεντρωθώ στον επόμενο στόχο μου, την εκπροσώπηση του σχολείου μας, αλλά και την προσωπική μου επιτυχία στον επόμενο διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.




1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια παιδιά και εις ανώτερα!!!!! Μπράβο και στους συναδέλφους που σας βοήθησαν να φτάσετε σε αυτό το επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή